We begrijpen dat er momenteel veel vragen zijn over de T-shirts. Daarom hebben we een FAQ samengesteld met veelgestelde vragen over de kleding:
Vraag: Hoeveel batches van shirts zijn besteld?
Antwoord: Er zijn 2 batches. Als je je voor 14 juni hebt geregistreerd, zit je shirt in de 1e batch. Heb je je op of na 14 juni geregistreerd, dan zit je shirt in de 2e batch. Leden die zich na 10 juli hebben ingeschreven, moeten hun shirt zelf bestellen.
Vraag: Ik heb me voor 10 juli ingeschreven, maar heb nog geen shirt ontvangen.
Antwoord: Vul in het formulier "de bestelling is fout gelopen" zodat we dit kunnen opvolgen.
Vraag: Ik begrijp dat de shirts opnieuw gedrukt moeten worden. Kan ik mijn maat/nummer/naam nog wijzigen?
Antwoord: Nee, wijzigingen zouden het proces vertragen. De verkeerde shirts worden precies zoals ze waren opnieuw geproduceerd.
Vraag: Ik heb mijn shirt gekregen, maar het is te groot/klein; Wat kan ik doen?
Antwoord: Neem contact op met Tretton, via email: hockey@tretton.eu.
Let op: Het is NIET mogelijk om bedrukte kledij/goederen te ruilen of retourneren en een nieuw shirt zal dan besteld moeten worden.
Vraag: Wanneer kan ik mijn shirt verwachten?
Antwoord: Waarschijnlijk zal dit eind oktober gebeuren.
Vraag: Wat gebeurt er met de 'verkeerde' shirts?
Antwoord: Deze moeten worden ingeleverd wanneer je de nieuwe (correcte) shirts ophaalt. Let op: de uitwisseling gebeurt één op één. Alle verkeerde shirts moeten worden teruggegeven.
Vraag: Ik ben nieuw en heb nog geen outfit, wat kan ik doen?
Antwoord: Sokken kunnen gekocht worden in het clubhuis. De rest (broekjes, rokjes en shirts) kunnen online gekocht worden: https://bluelionstervuren.shop4hockey.be/
Vraag: Ik heb een shirt bij de registratie besteld maar die heb ik nog niet gekregen, wat moet ik doen voor de wedstrijden?
Antwoord: Probeer een shirt van je team maatjes te lenen.